Tuesday, 24 January 2012

keja2

Assalammuaaikum..hurmm..lame dah x bukak blog mira nie..mira x der masa...tapi sometimes mira tpk...cm ne la.. nak wat blog se kreatif budak2 nie...so mlam nie mira akan find out samapi mira puas haty..sebelum tue..mira nak bg tau nie..mira dah start KEJA...hahahakk.dah dekat 2 minggu dah pun... kerja kantin sekolah jer....hari pertama pun dah kena BULI dengan makcik2 kat sini..yelah biasa la kan..orang baru.. tapi mira x kisah sangat pun..hahakk bukannya buli teruk pun setakat sapu dapur n mop je,...hehehe..mira tak anggap tu sebagai satu pembulian..btw,mira dapat kawan baru sharifah nur shafikah..dye cantik sangat..hari2 mira tumpang dye je..naik motor..daripada takut naik moto skrg dah ok dah... talk about gaji plak seminggu mira dapat around 125..then kalau sebulan boleyla dalam 400++..memang x banyak..tp x pe..at least mira x la buhsan sangat dok rumah kan...BTW..MIRA DAH START BLAJA KERETA..SANGAT EXCITED.. lepas nie kalau dah dapat P nak berhenti kerja nak jadi driver ummi plakk...=p...hahahahahkk...ok la mira nak edit blog dulu..ty mira post lagi yer..